Komendant Straży Gminnej w Nadarzynie
ogłasza nabór
na stanowisko APLIKANTA
Do zadań aplikanta (po ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia podstawowego) należeć będzie ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych zgodnie z art. 11 Ustawy o strażach gminnych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r.poz. 1763.).
· wykształcenie min. średnie
· ukończone 21 lat
· posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
· nienaganna opinia
· obywatelstwo polskie
· uregulowany stosunek do służby wojskowej - przeniesiony do rezerwy (nie dotyczy kobiet)
· sprawność pod względem fizycznym i psychicznym
· strażnikiem gminnym może być osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe
· prawo jazdy kat. B.
· ukończenie szkolenia podstawowego dla strażników gminnych z wynikiem pozytywnym,
· wykształcenie wyższe (prawo, administracja, bezpieczeństwo publiczne),
· doświadczenie w służbach mundurowych,
· aktywność sportowa,
· dobra znajomość topografii gminy Nadarzyn,
· znajomość języków obcych w stopniu komunikatywnym,
· dobra znajomość Ustawy Prawo o Ruchu Drogowym, kodeks wykroczeń,
· znajomość ustawy o strażach gminnych wraz z ustawami pokrewnymi,
· kreatywność, dyspozycyjność, odporność na stres, asertywność.
Od 1 czerwca 2025 r. w wymiarze 1 etatu, umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony (wynagrodzenie zasadnicze 4800,00 PLN brutto);
· kwestionariusz osobowy (do pobrania na : www.bip.sg.nadarzyn.pl)
· życiorys (CV),
· list motywacyjny,
· potwierdzona kopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
· potwierdzone kopie świadectw pracy lub zaświadczenie z zakładu pracy potwierdzające staż pracy,
· kopia zaświadczenia lub oświadczenie kandydata o niekaralności,
· oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (do pobrania na : www.bip.sg.nadarzyn.pl);
· oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (do pobrania na : www.bip.sg.nadarzyn.pl);
5. Dodatkowe informacje:
· oświadczenia mogą być sporządzone w formie jednego dokumentu,
· umowa zostanie zawarta, w pełnym wymiarze godzin,
· wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Gminnej w Nadarzynie wynosi mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne wraz z adresem zwrotnym należy składać osobiście w siedzibie Straży Gminnej w Nadarzynie, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na aplikanta Straży Gminnej w Nadarzynie lub drogą pocztową na adres Straż Gminna w Nadarzynie Pl. Poniatowskiego 42, 05-830 Nadarzyn (decyduje data wpływu do Straży) , w terminie do dnia 15 maja 2025 r. Aplikacje, które wpłyną do Straży Gminnej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacji w sprawie konkursu udziela Małgorzata Tymoszuk , tel. 22 734 10 32.
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Komendanta Straży Gminnej w Nadarzynie.
Kandydaci, którzy po analizie dokumentów aplikacyjnych spełnią wymogi formalne, zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Straży Gminnej www.bip.sg.nadarzyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń Straży Gminnej.
Komendant Straży Gminnej
w Nadarzynie
(-) Adam Piskorz